Otwieranie linków z wiadomości SMS odbywa się w zależności od modelu telefonu. Problem można rozwiązać za pomocą opcji w wiadomościach SMS (szukaj słów kluczowych “Użyj szczegółu”), bądź nakierowując kursor na link i wybrać opcję “Otwórz link”. W przypadku smartfonu wystarczy kliknąć w link.
Jeśli jednak wiesz, jak otworzyć link, a mimo to, nie możesz pobrać biletu - najprawdopodobniej występuje problem z połączeniem z internetem.
Większość operatorów udostępnia autokonfigurator telefonu, który w kilka sekund pomoże Ci skonfigurować dostęp do Internetu w Twoim telefonie. Kliknij w nazwę swojego operatora i podążaj za instrukcjami: Orange, T-Mobile, Plus, Play.
Nie. Otrzymasz jeden bilet grupowy. Przy kasowaniu możesz wybrać, czy chcesz skasować cały bilet, czy tylko część. Jedna osoba może wejść np. godzinę po drugiej. Druga osoba musi posiadać kopię biletu. Wystarczy tylko przesłać jej SMS-a z biletem.
Nie. Możesz przy wejściu pokazać fotokod ("szachownicę"). Najlepiej zapisz go w telefonie (gdy otworzysz bilet w telefonie - naciśnij "Zapisz"). Możesz też pokazać 9-cio cyfrowy kod biletu z treści SMS-a.
Nie. Nasz bilet to zwykły SMS wysyłany na podany przez Ciebie numer telefonu. W treści SMS-a oprócz linku do biletu znajduje się 9-cio cyfrowy kod. Jest to kod biletu. Jeśli nie masz smartfona lub nie chcesz łączyć się z Internetem to nic się nie martw :) Wystarczy, że pokażesz ten kod przy wejściu.
Koszt pobrania biletu zamyka się w jednym pakiecie transmisji danych i waha się od kilku do kilkunastu groszy, w zależności od Twojego operatora. W celu sprawdzenia kosztu usługi należy skontaktować się ze swoim operatorem. Zawsze możesz też pokazać 9-cio cyfrowy kod biletu z treści SMS-a. W takiej sytuacji nie ma potrzeby łączenia się z Internetem i nic nie zapłacisz za pobranie biletu.
Poświęciliśmy temu pkt 6 Regulaminu - zapoznaj się z nim, proszę. Regulamin dostępny jest przy każdorazowym zakupie biletu. Wybierz interesujące Cię wydarzenie, a na dole strony znajdziesz link do Regulaminu.
Tak. Po zakupie otrzymasz od nas wiadomość email, a w niej link to formularza z danymi do faktury. Następnie organizator wyśle do Ciebie fakturę drogą elektroniczną.
SMS powinien pojawić się w ciągu kilku minut na Twoim telefonie. Nasz bilet wysyłany jest automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty przez naszego operatora płatności internetowych - system PayU. Jeżeli opłaciłeś transakcję, a bilet nie pojawił się przez ponad 5 minut na Twoim telefonie - to najprawdopodobniej Twoja transakcja nie została jeszcze zaksięgowana. Poczekaj chwilę na swój bilet. Jeżeli twój bilet nie doszedł - skontaktuj się z nami.
Sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do spamu w Twojej skrzynce pocztowej.
Nie. Facebook przekaże nam tylko Twój adres email, na który wyślemy potwierdzenie biletu. Jeśli jej tam nie ma - skontaktuj się z nami.
Nie. Nie ma takiej możliwość. Zachowaj swojego SMS-a lub wiadomość email będącą dowodem zakupu. Ewentualnie wydrukuj załącznik PDF.
Powinno się odbyć w ciągu kilku minut. Gdy tylko bramka płatności potwierdzi transakcję - natychmiast wysyłamy bilet. Czasami jednak ze względu na pracę Twojego banku może to potrwać dłużej - nawet do kilku godzin.
Nie. Niestety w systemie Ekobilet można opłacać transakcje tylko poprzez internetowe konta bankowe lub z wykorzystaniem kart kredytowych. Niektóre banki umożliwiają płacenie "płaskimi" kartami, których używasz w bankomacie. Skontaktuj się ze swoim bankiem, by upewnić się, że masz taką możliwość.
W takim razie koniecznie napisz do nas :) Odpowiemy na pewno!
Zadzwoń do nas, następnie kliknij w przycisk poniżej, uruchom program TeamViewer i podaj nam identyfikator klienta. To bardzo proste :)