Ekobilet Pomoc


Nie mogę otworzyć linku w SMS-ie - co dalej?

Otwieranie linków z wiadomości SMS odbywa się różnie w różnych modelach telefonów. Czasem trzeba wejść do opcji wiadomości SMS (szukaj słów kluczowych "Użyj szczegółu"). Czasem trzeba nakierować kursor na link, kliknąć go i wybrać "Otwórz link". W smartfonach się dotyka linków :)

Jeśli jednak wiesz, jak otworzyć link, a mimo to, nie możesz pobrać biletu - najprawdopodobniej masz nieskonfigurowane połączenie z Internetem.

Mam nieskonfigurowane połączenie z Internetem, co robić?

Większość operatorów udostępnia autokonfigurator telefonu, który w kilka sekund pomoże Ci skonfigurować dostęp do Internetu w Twoim telefonie. Kliknij w swojego operatora i podążaj za instrukcjami: Orange, T-Mobile, Plus, Play.

Jeśli kupiłem więcej niż jeden bilet to czy dostanę kilka SMS-ów?

Nie. Otrzymasz jeden bilet grupowy. Przy kasowaniu możesz wybrać, czy chcesz skasować cały bilet, czy tylko część. Jedna osoba może wejść np. godzinę po drugiej. Druga osoba musi posiadać kopię biletu. Wystarczy tylko przesłać jej SMS-a z biletem.

Czy muszę wydrukować bilet?

Nie. Możesz przy wejściu pokazać fotokod ("szachownicę"). Najlepiej zapisz go w telefonie (gdy otworzysz bilet w telefonie - naciśnij "Zapisz". Możesz też pokazać 9-cio cyfrowy kod biletu z treści SMS-a.

Czy muszę mieć smartfona, aby kupić bilet?

Nie. Nasz bilet to zwykły SMS wysyłany na podany przez Ciebie numer telefonu. W treści SMS-a oprócz linku do biletu znajduje się 9-cio cyfrowy kod. Jest to kod biletu. Jeśli nie masz smartfona lub nie chcesz łączyć się z Internetem to nic się nie martw :) Wystarczy, że pokażesz ten kod przy wejściu.

Ile zapłacę za pobranie biletu?

Koszt pobrania biletu zamyka się w jednym pakiecie transmisji danych i waha się od kilku do kilkunastu groszy, w zależności od Twojego operatora. Aby sprawdzić, ile będzie to kosztowało, sprawdź na stronie swojego operatora. Zawsze możesz też pokazać 9-cio cyfrowy kod biletu z treści SMS-a. W takiej sytuacji nie ma potrzeby łączenia się z Internetem i nic nie zapłacisz za pobranie biletu.

Czy mogę zwrócić bilet?

Poświęciliśmy temu punkt 6. regulaminu - zapoznaj się proszę z nim.

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupiony bilet/bilety?

Tak. Po zakupie otrzymasz od nas wiadomość email, a w niej link to formularza z danymi do faktury. Następnie organizator wyśle do Ciebie fakturę drogą elektroniczną.

Zapłaciłem, a nie otrzymałem biletu. Co robić?

SMS powinien pojawić się w ciągu kilku minut na Twoim telefonie. Nasz bilet wysyłany jest automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty przez naszego operatora płatności internetowych - system PayU. Jeżeli opłaciłeś transakcję, a bilet nie pojawił się przez ponad 5 minut na Twoim telefonie - to najprawdopodobniej Twoja transakcja nie została jeszcze zaksięgowana. Poczekaj na swój bilet cierpliwie. Jeśli Twoja cierpliwość się skończy - skontaktuj się z nami :)

Nie otrzymałem wiadomości email po zakupie biletu.

Sprawdź, czy wiadomość nie trafiła do spamu w Twojej skrzynce pocztowej.

Czy jeśli zaloguję się przez Facebooka, Ekobilet uzyska dostęp do mojego konta.

Nie. Facebook przekaże nam tylko Twój adres email na który wyślemy potwierdzenie biletu. Jeśli jej tam nie ma - skontaktuj się z nami.

Czy można otrzymać duplikat biletu?

Nie. Nie ma takiej możliwość. Zachowaj swojego SMS-a lub wiadomość email będącą dowodem zakupu. Ewentualnie wydrukuj załącznik PDF.

Jak długo trwa księgowanie transakcji?

Powinno się odbyć w ciągu kilku minut Gdy tylko bramka płatności potwierdzi transakcję - natychmiast wysyłamy bilet. Czasami jednak ze względu na pracę Twojego banku może to potrwać dłużej - nawet do kilku godzin.

Nie mam internetowego konta w banku ani karty kredytowej - czy mogę kupić bilet?

Nie. Niestety w systemie Ekobilet można opłacać transakcje tylko poprzez internetowe konta bankowe lub z wykorzystaniem kart kredytowych. Niektóre banki umożliwiają płacenie "płaskimi" kartami, których używasz w bankomacie. Skontaktuj się ze swoim bankiem, by upewnić się, że masz taką możliwość.

Nie znalazłem tu odpowiedzi na swoje pytanie

W takim razie koniecznie napisz do nas :) Odpowiemy na pewno!

Pliki z dokumentacją do pobrania

Przygotowaliśmy pliki z opisem działania i instrukcją wszystkich funkcji naszej aplikacji. Aktualności, nowości w naszym systemie oraz nasze porady znajdziesz na naszym blogu.

Potrzebuję zdalnej pomocy

Zadzwoń do nas, następnie kliknij w przycisk poniżej, uruchom program TeamViewer i podaj nam identyfikator klienta. To bardzo proste :)

TeamViewer umożliwia zdalną pomoc! Pomoc zdalna